Ze vertellen je een verhaal en ze hebben een sterke strategie van waaruit ze handelen.
Wanneer je bij mij investeert in strategie, krijg je zoveel meer dan alleen het visuele plaatje. Ik geef je een visie voor jouw merk, een verhaal om aan jouw publiek te vertellen en een plan om jouw droomklanten mee aan te trekken. Ik zorg ervoor dat je als expert gezien gaat worden, zowel door jouw klanten als jezelf.
Ik ga tot de bodem zodat jij vol zelfvertrouwen en enthousiasme verder kunt bouwen aan de groei van jouw merk.
Klaar om je markt te veroveren.
Weet je wat sterke merken met elkaar gemeen hebben?
Na het opleveren kun je er voor kiezen om zelf aan de slag te gaan met je nieuwe branding of om 'the after care' package bij me af te nemen.
Op deze manier kun je je nieuwe branding groots lanceren en succesvol implementeren. Alles met als doel om jouw klanten een zo compleet mogelijke beleving van jouw dienst of product te laten ervaren.
Het ontwerpproces begint met het brand direction document. Op basis van alle eerdere input ga ik aan de slag met het samenstellen van het moodboard. Als we de juiste richting te pakken hebben, werken we deze uit in een totaalconcept.
Jij geeft feedback en kiest een richting, waarna wij deze uitwerken. Wanneer we allebei helemaal tevreden zijn met het resultaat lever ik alle bestanden in de juiste formaten, kleuren en extensies aan.
De basis is net zo belangrijk als de uitwerking. Daarom duiken we vanaf het eerste moment samen de diepte in. We onderzoeken wie jij bent, we schrijven jouw verhaal en bepalen samen de koers die we gaan varen.
Ik wil jou en jouw onderneming door en door leren kennen. Daarom starten we met een live strategie workshop waarna er nog een online sessie volgt en ik alle input uitwerk in een brand Strategy document.
De basis is net zo belangrijk als de uitwerking. Daarom duiken we vanaf het eerste moment samen de diepte in. We onderzoeken wie jij bent, we schrijven jouw verhaal en bepalen samen de koers die we gaan varen.
Ik wil jou en jouw onderneming door en door leren kennen. Daarom starten we met een live strategie workshop waarna er nog een online sessie volgt en ik alle input uitwerk in een brand Strategy document.
Het ontwerpproces begint met het brand direction document. Op basis van alle eerdere input ga ik aan de slag met het samenstellen van het moodboard. Als we de juiste richting te pakken hebben, werken we deze uit in een totaalconcept.
Jij geeft feedback en kiest een richting, waarna wij deze uitwerken. Wanneer we allebei helemaal tevreden zijn met het resultaat lever ik alle bestanden in de juiste formaten, kleuren en extensies aan.
Na het opleveren kun je er voor kiezen om zelf aan de slag te gaan met je nieuwe branding of om 'the after care' package bij me af te nemen.
Op deze manier kun je je nieuwe branding groots lanceren en succesvol implementeren. Alles met als doel om jouw klanten een zo compleet mogelijke beleving van jouw dienst of product te laten ervaren.